Open Wand tentoonstelling

Gepubliceerd op: 17 augustus 2022 16:14

Van 6 t/m 27 november stellen de Bibliotheek aan de Vliet en de Kunstuitleen in Rijswijk hun ‘Wand’ beschikbaar voor het werk van (amateur)kunstenaars uit Rijswijk en Leidschendam-Voorburg.

Het thema is ‘Levenslustig’ en sluit aan bij het thema van de campagne Nederland Leest ‘Een boek, duizend gesprekken’. Waarbij je dit jaar het gratis boek ‘Mevrouw mijn moeder’ van Yvonne Keuls krijgt.

Op zondag 6 november starten we Nederland Leest en de Open Wand met een speciale dag in de bibliotheek in Rijswijk:

• 12:30 uur - 14:30 uur Feestelijke opening

• 15:00 uur - 17:00 uur Optreden van Yvonne Keuls

Een speciale toneelbewerking van ‘Mevrouw mijn moeder’, waarin ze zelf alle rollen vertolkt.

De voorstelling duurt 60 minuten. Na de pauze is er tijd voor vragen uit de zaal.

Kosten: € 3,50 voor leden • € 5,00 niet-leden

Kaarten zijn te koop aan de informatiebalie in de bibliotheek of op www.bibliotheekaandevliet.nl/yvonnekeuls.

AANLEVEREN VAN JE WERK

Meld je werk van tevoren aan door een e-mail te sturen naar Jacqueline van Munster: jvmunster@bibliotheekaandevliet.nl.

• Vertel in maximaal 40 woorden iets over jouw werk en jezelf;
  • Geef het formaat van je werk aan;
  • Tot en met 29 oktober kun je jouw werk inleveren bij de Kunstuitleen in Rijswijk.

Er is een beperkte ruimte beschikbaar, dus meld jouw werk zo snel mogelijk aan.

WAT VOOR WERK KUN JE INLEVEREN?

Gesproken verhaal, schilderij, druktechniek, fotografie, vlog, gedicht, etc.

Ook werken buiten het thema ‘Levenslustig’ zijn welkom.