Energieprijzen door het dak? Niet meer met deze tips!

Gepubliceerd op: 2 mei 2022 12:30

Door de stijgende energieprijzen zijn er veel huishoudens die de energierekening door het dak zien gaan. De prijzen zijn zo enorm gestegen dat sommige gezinnen financieel in de problemen komen. Je kunt zelf energie besparen, maar hoe doe je dat? Er zijn ook, in sommige gevallen, mogelijkheden voor financiƫle hulp. Dominique van Financieel voor elkaar! geeft je tips.

Spreekuur

Kom langs bij het energie-bespaarspreekuur in de bibliotheek in Rijswijk. Dit vindt iedere dinsdag plaats, het is gratis en je kunt zo binnenlopen. Het spreekuur start om 10:00 uur en loopt tot 13:00 uur. Tijdens dit spreekuur kan er gezamenlijk worden gekeken waar jij recht op hebt en hoe je zelf energiekosten kan verlagen. Het spreekuur loopt tot en met 5 juli.

Waarom dit spreekuur?

De stijgende energieprijzen hebben grote gevolgen voor jou als consument. De economie groeit, maar de koopkracht stijgt niet veel. Niet alleen je energierekening wordt hoger. Je merkt de hogere prijzen waarschijnlijk ook aan de benzinepomp en bij de boodschappen die je doet.

Financieel voor elkaar

Het spreekuur in de bibliotheek in Rijswijk wordt georganiseerd door Dominique Groffen, projectleider Financieel voor elkaar van gemeente Rijswijk.

Meer weten over dit spreekuur?

Meer weten over stijgende energieprijzen?

Bekijk ook dit handige artikelen met veelgestelde vragen en antwoorden van Independer.

Ga naar Independer