Storing kaartverkoop

Gepubliceerd op: 31 januari 2022 10:30

UPDATE: DE STORING IS VERHOLPEN. -- Er is momenteel een storing bij het kaartverkoop-programma waardoor het lijkt alsof je geen kaartje kunt bestellen. Er komt een melding bij het bestelproces waardoor het lijkt of het winkelmandje ineens leeg is. Je kunt ondanks deze melding wel bestellen, kaartjes bekijken en (eventueel) printen. Hieronder kun je uitleg vinden over hoe dit werkt. Wij hopen dat de storing snel wordt verholpen.

1. Log in

Log in met jouw bibliotheekgegevens:

• Pasnummer (staat op je bibliotheekpas)
  • Zelfgekozen wachtwoord (nog geen wachtwoord? Kies wachtwoord vergeten en krijg een e-mail om een wachtwoord aan te maken)

*Ben je geen lid van de Bibliotheek? Dan geldt het onderstaande stappenplan niet. Je reserveert dan een kaartje als niet-lid en ontvangt een e-mail met het kaartje als pdf. Als dit niet werkt, neem dan contact op met de klantenservice.

Heb je geen inlog of weet je niet hoe dit werkt?

Kijk voor meer informatie en de uitleg over het inloggen op deze pagina: Mijn Bibliotheek

Je kunt een inlog aanmaken of een wachtwoord aanvragen. Dan heb je toegang tot Mijn Bibliotheek.

2. Ga naar de kaartverkoop

Klik op de activiteit waarvoor je een kaartje wilt reserveren. Bijvoorbeeld Peutervoorlezen.

Bekijk hier alle activiteiten in de kaartverkoop

3. Kies je kaartje(s)

Klik het aantal kaartjes aan en ga naar 'volgende'.

4. Geen kaartjes in het winkelmandje

Er verschijnt een blauwe balk met 'geen items in het winkelmandje'.

Dit is de foutmelding. Het kaartje is wel besteld maar dit is niet goed zichtbaar.

5. Mijn Menu & Mijn Kaarten

Klik rechts bovenin op Menu (jouw naam). Daar staat in het midden 'Mijn Kaarten'.

Als het goed is staat hier jouw ticket van de activiteit in pdf.

Je kunt deze pdf downloaden door erop te klikken. Vervolgens kun je deze opslaan (mobiel) of zelf uitprinten of laten zien op je telefoon, bij de activiteit.

Vragen?

Kom je er niet uit? Het kan goed zijn dat het probleem snel is opgelost. Wij vragen je om even geduld te hebben en het op een ander moment nog een keer te proberen.

----

Mocht het gaan om een activiteit die snel plaatsvindt begrijpen we het als je snel wilt reserveren. Dan adviseren we je hetvolgende:

Kom langs in de Bibliotheek en vraag een medewerker om hulp.

Of neem contact op met de klantenservice.