Kom langs bij de feestelijke afsluiting van Filmhuis Rijswijk

Gepubliceerd op: 15 november 2022 15:00

Het Filmhuis in de Bibliotheek aan de Vliet in Rijswijk organiseert op zaterdag 17 december 2022 een speciale dag om het filmseizoen feestelijk af te sluiten.

Programmering

Filmkenner en goede bekende van Filmhuis Rijswijk Gerlinda Heywegen neemt u vanaf 10.00 uur mee op reis via een mooi en vrolijk filmprogramma met veel filmfragmenten door de filmgeschiedenis. Als afsluiter wordt om 14.00 uur een verrassingsfilm gedraaid.

Tijdens deze dag vertellen wij ook meer over de voorjaarsprogrammering tot aan de verhuizing van de Bibliotheek naar het Huis van de Stad in Rijswijk. Tussen de middag wordt er ook verzorgd voor een lekkere lunch!

Kaartverkoop

Als lid van de Bibliotheek is het € 6,50 per kaartje en voor niet-leden
€ 8,00 per kaartje. OP = OP !

Het Filmhuis Rijswijk bevindt zich in de Bibliotheek vestiging Rijswijk, aan de Generaal Eisenhowerplein 101.

Koop hier uw kaartje