Week van Respect

Gepubliceerd op: 8 november 2021 10:00

Van 8 tot en met 14 november is het de Week van Respect. Tijdens deze nationale week vragen SenW, Woej, de Bibliotheek aan de Vliet, COC Haaglanden, Fenomeen Bovenveen en Stichting IDB op een bijzondere manier aandacht en begrip voor het respectvol samenleven.

Wat betekent respect voor jou? Op welke wijze uit jij respect naar de ander? Krijg jij voldoende respect voor wat je doet?

Bewoners van Leidschendam-Voorburg kunnen op een creatieve manier laten zien wat respect voor hen betekent en worden uitgenodigd hun gedachten en ideeën over respect uit te drukken.

Jouw bijdrage

Maak een tekening, gedicht, foto of welke creatieve uiting dan ook. Mét daarbij een persoonlijk verhaal over wat respect voor jou betekent. Je kunt jouw bijdrage vervolgens inleveren bij de bibliotheken in Leidschendam en Voorburg of bij één van de andere deelnemende organisaties.

Wil je het liever per e-mail sturen? Dat kan naar weekvanrespect@leidschendamvoorburginclusief.nl.

De uiterste inleverdatum is maandag 15 november 2021.

Ansichtkaarten

Van alle inzendingen worden zes ontwerpen uitgekozen om een ansichtkaart van te maken. Die worden vervolgens verspreid over diverse locaties in Leidschendam-Voorburg. Deze kaartjes kunnen gratis worden meegenomen en opgestuurd of persoonlijk gegeven worden aan iemand.

Op 26 november krijgen de zes winnaars uit handen van wethouder Floor Kist hun zelf ontworpen ansichtkaart.

Wij hopen veel creatieve bijdragen te mogen ontvangen!