Werken en studeren in de bibliotheek weer mogelijk

Gepubliceerd op: 1 juli 2020 09:30

Het is weer mogelijk om te werken en studeren in de bibliotheek. Tegelijkertijd gaan alle locaties van de Bibliotheek aan de Vliet weer terug naar hun normale openingstijden.

Werken en studeren weer mogelijk

Nu de landelijke coronamaatregelen stap voor stap worden versoepeld, heeft de bibliotheek besloten werken en studeren in de bibliotheek weer mogelijk te maken. Sinds maandag 15 juni kunt u weer werken op de computers, printen en kopietjes maken. Verder worden de overige werk- en studieplekken weer toegankelijk en is het ook weer mogelijk om gebruik te maken van de toiletten in de bibliotheek.

In elke bibliotheek is een beperkt aantal werkplekken beschikbaar.

Vanaf maandag 6 juli is reserveren voor een studieplek niet meer nodig. U kunt binnenlopen en aan een medewerker vragen naar een studieplek.

Bekijk de adressen en openingstijden

Landelijke voorschriften

De openstelling en dienstverlening van de bibliotheken gebeurt volgens landelijke voorschriften. Deze zijn opgesteld door de Vereniging Openbare Bibliotheken en zijn goedgekeurd door het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap.

Prettig en veilig

Wij vertrouwen erop om samen met u het bezoek aan de bibliotheek zo prettig en veilig mogelijk te laten verlopen.

Hebt u vragen?

Stuur een e-mail naar secretariaat@bibliotheekaandevliet.nl, vul het contactformulier in of bel 070 – 2400 250.

Ga naar het contactformulier