Zelf schrijven in het Schrijfcafé

Gepubliceerd op: 17 januari 2020 13:00

In februari gaat het Schrijfcafé weer open in de bibliotheek. In Rijswijk op de eerste woensdagavond van de maand. En in Voorburg op de eerste vrijdagochtend van de maand.

Uitdagende opdrachten

Schrijft u graag verhalen of vindt u het leuk om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is met taal? In het Schrijfcafé krijgt u verrassende en uitdagende opdrachten die uw verbeeldingskracht aan het werk zetten.

Schrijfdocent Sylvia Roes

Neem pen en papier of uw laptop mee en laat u inspireren door schrijfdocent Sylvia Roes. Zij gaf al verschillende succesvolle schrijfcursussen bij de bibliotheek en heeft haar eigen praktijk: de Toverpen.

Het Schrijfcafé is geen cursus. U bepaalt zelf of u één keer of vaker meedoet.

Data en tijden Rijswijk

Op onderstaande woensdagen van 19.30 – 21.30 uur:

wo 5 februari

wo 4 maart

wo 6 mei

wo 3 juni

wo 1 juli

Data en tijden Voorburg

Op onderstaande vrijdagochtenden van 10.30 – 12.30 uur:

• 7 februari
  • 6 maart
  • 3 april
  • 1 mei
  • 5 juni
  • 3 juli

Meld u binnenkort aan via de online agenda.

Aanmelden

Kaarten voor het Schrijfcafé kunt u via de bovenstaande links kopen of aan de informatiebalie in de bibliotheek. Wij wensen u veel schrijfplezier toe!