Zomerlezen met bingo!

Gepubliceerd op: 30 mei 2023 10:00

Het is weer tijd voor de zomer! Oftewel de perfecte tijd voor al die boeken die je in de afgelopen maanden op je verlanglijstje hebt gezet, maar nog niet hebt kunnen lezen. En om dat nog aantrekkelijker te maken, hebben wij een leuke leesbingo gemaakt!

Uitleg over de leesbingo

• Leen tussen donderdag 1 juni en zondag 20 augustus boeken bij de Bibliotheek die te maken hebben met de onderwerpen van de leesbingo.
  • Als je een boek hebt gelezen dat bij dat onderwerp past, streep deze dan af.
  • Deel een foto op Facebook of Instagram van het boek dat je hebt gelezen met de hashtag #badvzomerlezen en tag ons account.
  • Doe dit voor elke onderwerp.
  • Wanneer je ze alle negen hebt afgestreept, kun je je leesbingo inleveren bij de Bibliotheek en maak je kans op een boekenbon!

De Zomerlezen leesbingo is bedoeld als een leuk steuntje in de rug voor jouw leesgoals!
Doe jij mee?