Digitale Overheid: Leer je DigiD veilig gebruiken (in Rijswijk)

13 oktober 2022, van 10:15 tot 12:15 | Locatie Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk

Kosten: GRATIS

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Aangifte doen bij de Belastingdienst. Een verhuizing doorgeven aan de gemeente. Huurtoeslag aanvragen. Allemaal zaken die je via internet regelt. Hiervoor heb je een DigiD nodig.

Wil je leren hoe je jouw DigiD op een goede en veilige manier kunt gebruiken en wat je allemaal kunt met een DigiD? Schrijf je dan in voor deze cursus.

In drie lessen krijg je uitleg over wat je DigID precies is, hoe je dit op een veilige manier kunt gebruiken en waar je een DigiD allemaal voor nodig hebt.

Na deze cursus kun je met een veilig gevoel je DigiD online gebruiken.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: donderdag 13 t/m 27 oktober 2022
  • Hoe laat: 10:15 - 12:15 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - Locatie Rijswijk
  • Adres: Generaal Eisenhowerplein 101 | 2288 AG Rijswijk
  • Prijs per kaartje: GRATIS

ONLINE AANMELDEN

Koop online je kaart gemakelijk via iDeal.

AANMELDEN

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Maak je geen gebruik van internet, dan kun je je vooraf aanmelden in de bibliotheek. Bij aanvang van de cursus kun je alleen meedoen als er nog plaatsen beschikbaar zijn.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht