Leer een iPhone of iPad gebruiken (Voorburg)

9 februari 2023, van 13:00 tot 15:00 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Kosten: Leden € 38,00 | niet-leden € 48,00 | Ooievaarspas € 24,00

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Heb je net je eerste Apple smartphone of tablet gekocht en wil je deze leren gebruiken? Of heb je hem een tijdje, maar weet je nog niet zo goed hoe je er mee om moet gaan en wat je er allemaal mee kan? Dan is deze cursus perfect voor jou!

In vier lessen van twee uur helpen we jou op weg om het basisgebruiken van je smartphone onder de knie te krijgen. We leggen je uit hoe de bediening werkt, hoe je de belangrijkste instellingen verandert en hoe de basisfuncties werken zoals bellen, berichtjes sturen, whatsappen, of apps downloaden.

Na deze cursus zul je merken dat je jouw smartphone makkelijker en meer zult gebruiken. Heb je vragen over bepaalde apps of functies? Dan kan je deze tijdens de cursus stellen.

Voor deelname aan de starterscursussen is het kennisniveau niet van belang. Bij cursussen voor gevorderden is kennis en ervaring wel van belang.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: Donderdag 9, 16, 23 februari en 2 maart (4 lessen)
  • Hoe laat: 13:00 - 15:00 uur
  • Waar: Locatie Voorburg • Koningin Julianalaan 257 • 2273 JG Voorburg
  • Prijs: leden € 38,00 • niet-leden € 48,00 • Ooievaarspas € 24,00

De ledenprijs geldt voor leden van de bibliotheek, de ouderenbond en SeniorWeb.
De korting met de Ooievaarspas geldt alleen bij de kaartverkoop aan de balie in de bibliotheek.

ONLINE KAARTVERKOOP

Koop nu online jouw toegangskaart en betaal via iDEAL:

Koop een kaartje

KAARTVERKOOP IN DE BIBLIOTHEEK

Als je geen gebruik maakt van internetbankieren, dan kun je vooraf een kaartje kopen in de bibliotheek. Aan de zaal is het alleen nog mogelijk om kaartjes te kopen zolang de voorraad strekt.

LET OP: Betalen in de bibliotheek alleen mogelijk met je pinpas of met het tegoed op jouw bibliotheekpas. Wij nemen geen contant geld aan.

CONTACT

Wil je graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht