Blijven lezen met Passend Lezen

26 november 2022, van 14:00 tot 15:00 | Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam

Kosten: Gratis

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

In het kader van Nederland Leest organiseert de Bibliotheek op zaterdag 26 november een middagbijeenkomst Blijven lezen met Passend Lezen.

Ging je er vroeger ook graag voor zitten? Voor een goed boek, of voor uw favoriete krant of tijdschrift. En gaat dat nu minder makkelijk omdat je zicht achteruitgaat? Passend Lezen heeft voor iedereen met een leesbeperking een passende oplossing. Want: lezen kan altijd! Dus ook als je blind of slechtziend bent, maar ook als je dyslexie, TOS of ADHD hebt. Tijdens deze middag wordt verteld wat de mogelijkheden zijn.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: zaterdag 26 november
  • Hoe laat: 14:00 - 15:00 uur
  • Waar: de Bibliotheek aan de Vliet - locatie Leidschendam
  • Prijs: Leden: Gratis | Niet leden: Gratis

Meld je hier aan

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wilt u meer meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht