Boekenweek 2022 Filmvoorstelling: Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain

9 april 2022, van 13:30 tot 15:45 | Filmhuis Rijswijk | Generaal Eisenhowerplein 101, 2288 AG Rijswijk

Kosten: € 3,25 (leden) / € 4,00 (niet-leden)

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Tijdens de Boekenweek staan we stil bij het thema ‘Eerste Liefde’. Daarom zal de bibliotheek op zaterdag 9 april een extra film draaien in het Filmhuis. Het jaar 2022 viert het 20-jarig jubileum van de film ‘Amélie’. Om de voorstelling extra speciaal te maken geldt bij deze voorstelling: 50% korting per ticket!

‘Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain’ is direct al in 2000 een Filmhuis klassieker! Amélie groeit erg beschermd op in Parijs. Op een dag besluit ze anderen te helpen op zoek naar geluk. Volg de sprookjesachtige maar vooral vrolijke zoektocht van Amélie naar de ware liefde.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: zaterdag 9 april
  • Hoe laat: 13:30 - 15:45 uur
  • Waar: Filmhuis - de Bibliotheek aan de Vliet - locatie Rijswijk
  • Adres: Generaal Eisenhowerplein 101, 2288 AG Rijswijk
  • Routeplanner: Google Maps (auto, ov, fiets of lopen)
  • Prijs per kaartje: € 3,25 (leden) / € 4,00 (niet-leden)

Koop een kaartje

U heeft een printer nodig om de kaartjes af te drukken. Hiervoor is het noodzakelijk dat Adobe Reader op uw computer is geïnstalleerd. Heeft u dit nog niet geïnstalleerd dan kunt u Adobe Reader gratis downloaden.

TRAILER

CONTACT

Wilt u graag online een kaartje kopen maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wilt u meer meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht