Interview met Splinter Chabot over 'Queer identiteit' in Rijswijk

11 mei 2024, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2 | Studio

Interview met Splinter Chabot

Op zaterdag 11 mei om 13.00 uur komt Splinter Chabot naar Bibliotheek Rijswijk. In een persoonlijk interview gaat Splinter dieper in op 'Queer identiteit'. En jij kan daarbij zijn!

Koop je kaartje!

Interview over identiteit

Wat maakt dat uit de kast komen zo lastig kan zijn? Zelfs als je weet dat je familie positief zal reageren? Hoe anders is je weg als je weet dat je queer bent? Deze vragen bespreekt gespreksleider Sjoerd van der Steen met Splinter Chabot. Uiteraard kun je ook al je eigen vragen aan Splinter stellen.

Waar en wanneer?

• Wanneer: zaterdag 11 mei
  • Hoe laat: 13.00 - 14.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2 | Studio
  • Prijs: Niet-leden: €10,00 | Leden: €7,50 | Ooievaarspas: €3,50*

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

Meld je aan!

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. In de maanden april en mei organiseren we veel activiteiten met als thema 'Identiteit'. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!