GEANNULEERD: Manon Ossevoort: Het meisje en de tractor in Theater Ludens

28 september 2022, van 20:00 tot 22:00 | Theater Ludens | Burg. Feithplein 95 | 2273 BW Voorburg

Kosten: Leden € 7,50 | Niet-leden € 9,00

Durf te dromen, durf te doen. Manon Ossevoort deelt haar verhalen. Een waargebeurd verhaal dat wereldnieuws werd.

Na een aangrijpende ervaring koestert Manon Ossevoort, ook wel bekend als het Trekkermeisje, de diepe wens om iedereen te laten zien dat de wereld mooi is en geen droom onmogelijk. Ze besluit een groots en onwaarschijnlijk avontuur aan te gaan: op een tractor rijdt ze naar het einde van de wereld, naar de geografische Zuidpool. De lange tocht wordt indrukwekkend en het avontuur magischer dan ze zelf had durven bedenken.

‘Het meisje en de tractor’ is een persoonlijk verhaal vol bijzondere ontmoetingen en ervaringen. Heel langzaam, net zo langzaam als haar oude tractor, vindt Manon de moed om pijn uit het verleden los te laten en demonen van toen voorgoed te verjagen. Ondanks de schijnbaar onmogelijke uitdaging die ze zichzelf stelt, lukt het haar om de reis en haar droom te volbrengen. Haar verhaal is een succesverhaal. Eentje over moed vinden om je dromen te volgen, maar ook een ode aan alles wat mooi is op de wereld.

In haar lezing neemt Manon het publiek mee in een avontuurlijk verhaal over daadkracht en doen. De lezing helpt haar om haar missie te realiseren: mensen inspireren met verhalen die laten zien dat de wereld mooi is. Zo mooi als jij (en wij) deze zelf (en met elkaar) maken!

Naar het einde van de wereld per tractor; niets is onmogelijk! Kom naar de lezing van ‘Het meisje en de tractor’, door Manon Ossevoort.

Helaas is deze lezing geannuleerd i.v.m. te weinig kaartverkoop.

Over Manon Ossevoort

Manon Ossevoort (1976) studeerde kleinkunst, dans en mime aan de theaterschool in Amsterdam. De actrice, theatermaker en schrijver reisde tussen 2004 en 2015 in totaal meer dan 38.000 kilometer op haar tractor. De jarenlange reis werd gevolgd door duizenden mensen en media wereldwijd. Momenteel woont ze met haar man en twee kinderen op een stukje grond en bouwt ze aan een eigen voedselbos.

DATUM - TIJD - LOCATIE - PRIJS

• Wanneer: woensdag 28 september
  • Hoe laat: aanvang 20:00 uur
  • Waar: Theater Ludens
  • Adres: Burg. Feithplein 95 | 2273 BW Voorburg
  • Prijs per kaartje: Leden € 7,50 | Niet-leden € 9,00

Ga naar het contactformulier

ACTIVITEITEN VAN DE BIBLIOTHEEK AAN DE VLIET

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht