(Ver)kopen op Marktplaats in Leidschendam

13 december 2023, van 14:00 tot 16:00 | Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam

Kosten: gratis

Zelf je spullen op internet kopen of verkopen is leuk. Jij wilt iets kwijt en een ander koopt het van jou of andersom. Maar is de verkoper wel te vertrouwen? Hoe kan je op een veilige manier betalen? En hoe vind je in de grote massa waar jij naar op zoek bent? Dat en meer behandelen we tijdens deze cursus!

Over de cursus

Tijdens deze cursus leer je in twee weken hoe je zelf spullen kunt kopen en verkopen. Zo leer je hoe je een goede advertentietekst schrijft, hoe je goede en duidelijke foto's maakt en wat een goede prijs is voor de spullen die je verkoopt. Daarbij behandelen we alles over veilig betalen en het herkennen van advertenties die niet te vertrouwen zijn.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: woensdag 13 en 20 december (2 lessen)
  • Hoe laat: 14.00 - 16.00 uur
  • Waar:  Locatie Leidschendam | Fluitpolderplein 5 | 2262 ED Leidschendam

Aanmelden

De workshop is gratis, maar je moet je hiervoor wel aanmelden. Dat kan via onderstaande knop.

Klik hier om je aan te melden

Contact

Wil je je graag aanmelden, maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

Activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht