Workshop Schrijven met een ganzenveer

Zaterdag 9 september 2023, van 10:30 tot 11:30 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Tijdens deze creatieve workshop leer je hoe je sierlijk kunt schrijven met een ganzenveer. Na afloop kun je je creatie ook mee naar huis nemen. De workshop is geschikt voor jong én oud, en helemaal gratis.

Feestelijke start en gratis workshops

Hoe werd een middeleeuws handgeschreven boek gemaakt? Tijdens deze workshop krijg je wat meer achtergrondinformatie over het maken van een handgeschreven boek en ga je natuurlijk zelf aan de slag. De workshop wordt gegeven door medewerkers van museum Huis van het Boek in Den Haag. Dus kom gezellig langs en maak een prachtige creatie met een ganzenveer!

Aanmelden voor de workshop

De workshop is gratis. Je hoeft je niet aan te melden. Let wel op: vol=vol!

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: zaterdag 9 september
  • Hoe laat: 10.30 - 11.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg
  • Adres: Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Activiteiten tijdens de week van Lezen en Schrijven

Tijdens de week van Lezen en Schrijven organiseren we een hoop leuke en interessante lezingen, workshops en meer rondom dit thema. Benieuwd naar alle activiteiten? Bekijk dan onze agenda.

Ga naar het agendaoverzicht