Beperkte openingstijden vanaf 29 september

Gepubliceerd op: 28 september 2020 14:40

Klanttevredenheidsonderzoek

Op dit moment zijn wij helaas genoodzaakt tijdelijk de openingstijden aan te passen. Vanaf dinsdag 29 september zijn we beperkt geopend.

Aangepaste openingstijden

De volgende aangepaste openingstijden gelden voorlopig in Rijswijk, Leidschendam en Voorburg (in Stompwijk zijn geen aanpassingen):

Maandag 12:00 - 17:00 uur
Dinsdag 12:00 - 17:00 uur
Woensdag 12:00 - 17:00 uur
Donderdag 12:00 - 17:00 uur
Vrijdag 12:00 - 17:00 uur
Zaterdag 10:00 - 15:00 uur
Zondag Gesloten

Het is een vervelende situatie en wij danken u voor uw begrip.

Wat u kunt verwachten

• Vanwege het beperkt aantal bezoekers dat wij kunnen toelaten in de bibliotheek gelden er speciale regels.
  • De activiteiten die u in onze agenda kunt vinden gaan door (o.a. films, spreekuren, workshops en cursussen)

• Indien een activiteit door omstandigheden niet door kan gaan, dan nemen wij telefonisch of per e-mail contact met u op.

Digitale lees- en luisterboeken

Geniet thuis van duizenden e-books en luisterboeken met de nieuwe Online bibliotheek-app.

Bekijk de Online bibliotheek-App

U ontvangt een e-mail met nieuwsupdates indien uw e-mailadres bekend is bij ons

Schrijf u in voor de nieuwsbrief

Volg ons op social media

Landelijke voorschriften

Wij houden ons aan de landelijke voorschriften van het RIVM. Deze kunnen veranderen. Lees hier welke maatregelen momenteel gelden. Hier leest u de maatregelen in simpel Nederlands.

De belangrijkste punten op een rij:

• Hoest en nies in uw elleboog
  • Blijf thuis bij verkoudheid, koorts of andere verkoudheids-gerelateerde klachten
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Houd u aan de regels die gelden in de Bibliotheek