Dit najaar kunt u weer genieten van films in Filmhuis Rijswijk

Gepubliceerd op: 11 augustus 2020 14:00

Vanaf 1 september zijn filmliefhebbers weer van harte welkom om te komen genieten van bijzondere speelfilms in het Filmhuis Rijswijk. In verband met de coronamaatregelen kunnen we maximaal 12 bezoekers per voorstelling ontvangen.

De films die we het afgelopen voorjaar niet konden vertonen door de sluiting van  het Filmhuis, staan nu voor de komende maanden op het programma. Aangevuld met nieuwe titels.

Bekijk het filmaanbod

Veilig film kijken

Om het bijwonen van een filmvoorstelling zo veilig mogelijk te laten verlopen:

• is in het Filmhuis Rijswijk het maximum
aantal bezoekers op 12 gezet in verband met de 1,5 meter maatregel.

• is er geen lunchlezing voorafgaand aan de zaterdagmiddagfilm.

• geldt bij het bezoek aan het Filmhuis een protocol. Kijk op www.bibliotheekaandevliet/filmhuis
voor de regels die wij hanteren.

Alleen ledenkorting

In verband met de kosten voor de vertoningsvergunningen en het kleine aantal bezoekers dat we mogen ontvangen, zijn er, behalve de ledenkorting, geen andere kortingsacties mogelijk.

Kaarten voor de films kunt u kopen via www.bibliotheekaandevliet.nl/filmhuis of aan de balie in de bibliotheek, zolang de voorraad strekt.