Manon Ossevoort in Theater Ludens

Gepubliceerd op: 26 juli 2022 15:30

Kom alles te weten over het waargebeurde verhaal dat wereldnieuws werd. Manon Ossevoort ging naar het einde van de wereld per tractor en liet zien; niets is onmogelijk! Ga naar haar lezing ‘Het meisje en de tractor’ op woensdag 28 september in Theater Ludens en ontdek haar geheimen. Volg je dromen en bereik jouw doelen, gemotiveerd door haar woorden en inspirerende avonturen.

Gaat niet bestaat niet. Ontdek het geheim van Manon Ossevoort en bereik je doelen!

Inspirerende missie

Na een aangrijpende ervaring koestert Ossevoort, ook wel bekend als het Trekkermeisje, de diepe wens om iedereen te laten zien dat geen droom onmogelijk is. Ze besluit een groots en onwaarschijnlijk avontuur aan te gaan: op een tractor rijdt ze naar het einde van de wereld, de geografische Zuidpool. De lange tocht wordt indrukwekkender en magischer dan ze zelf had durven bedenken.

‘Het meisje en de tractor’ is een persoonlijk verhaal vol bijzondere ontmoetingen en ervaringen. Heel langzaam, net zo langzaam als haar oude tractor, vindt Ossevoort de moed om de pijn uit het verleden los te laten. Ondanks de schijnbaar onmogelijke uitdaging die ze zichzelf stelt, lukt het haar om de reis en haar droom te volbrengen. Haar verhaal is een succesverhaal. Eentje over moed vinden om je dromen te volgen, maar ook een ode aan alles wat mooi is op de wereld.

In haar lezing ‘Het meisje en de tractor’ neemt het Trekkermeisje het publiek mee in een avontuurlijk verhaal over daadkracht en doen. De lezing helpt haar om haar missie te realiseren: mensen inspireren met verhalen die laten zien dat de wereld mooi is. Zo mooi als jij (en wij) deze zelf (en met elkaar) maken!

Over het Trekkermeisje

Manon Ossevoort (1976) studeerde kleinkunst, dans en mime aan de theaterschool in Amsterdam. De actrice, theatermaker en schrijver reisde tussen 2004 en 2015 in totaal meer dan 38.000 kilometer op haar tractor. De jarenlange reis werd gevolgd door duizenden mensen en media wereldwijd. Momenteel woont ze met haar man en twee kinderen op een stukje grond en bouwt ze aan een eigen voedselbos.

Klik hier voor het agenda item

Locatie en tijd

Theater Ludens • woensdag 28 september 2022 • van 20.00 uur tot 22.00 uur • Burg. Feithplein 95, 2273 BW, Voorburg  • kosten leden: € 7,50; niet-leden: € 9,-.

Kom jij je ook laten inspireren?