Nieuw Filmhuis seizoen aanbod bekend

Gepubliceerd op: 19 december 2022 16:30

Film: Chinatown do 2 feb - Theater Ludens

Het nieuwe filmseizoen gaat binnenkort van start in Filmhuis Rijswijk en Theater Ludens. Vanaf donderdag 5 januari kan je genieten van een gevarieerd aanbod aan films. Autobiografische films, feelgood movies en documentaires over maatschappelijke onderwerpen.

Diverse films

Geniet van een gevarieerd aanbod aan films in Filmhuis Rijswijk en Theater Ludens.

Onder andere de klassieker ‘Chinatown’ op donderdag 2 februari in Theater Ludens. En de film van ‘The Duke’ op dinsdag 17 januari in Filmhuis Rijswijk, met een bijbehorende lezing door journalist Lex Boon. Hij zal vertellen over de kunstdiefstal van de Kunsthal in Rotterdam (2012).

Kaartverkoop

Koop nu je kaarten via de website www.bibliotheekaandevliet.nl/filmhuis of aan de balie in één van onze vestigingen. OP = OP!

Het Filmhuis Rijswijk is te vinden aan Generaal Eisenhowerplein 101. Theater Ludens is te vinden aan de Burgemeester Feithplein 95.

Foto: Chinatown - do 2 februari - Theater Ludens

Bekijk het volledige filmprogramma