Muziekvertelvoorstelling: 'Het koffertje van Ida Vos'

24 april 2024, van 16:00 tot 17:00 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Voorstelling - Vos en Haas

De voorstelling van 24 april is helaas geannuleerd. Binnenkort volgt een nieuwe datum. Excuus voor het ongemak.

Over de voorstelling

'Het Koffertje van Ida Vos' is een indringende muzikale voorstelling, waarin de Tweede Wereldoorlog wordt teruggebracht tot een persoonlijk verhaal. Elk kind kan zo meevoelen met de personages.

De voorstelling gaat over het ongelofelijke en waargebeurde verhaal van jeugdboekenschrijfster Ida Vos. Zij moest als Joods meisje onderduiken tijdens de Tweede Wereldoorlog. Later, als volwassene, schreef Ida Vos vijf jeugdboeken over dit thema. Waaronder het bekroonde en veelvertaalde boek 'Wie niet weg is wordt gezien'.

The Klezmer Society zorgt voor prachtige klezmermuziek tijdens de voorstelling. Een unieke ervaring!

Waar en wanneer?

• De voorstelling van 24 april is helaas geannuleerd.
    Binnenkort volgt een nieuwe datum. Excuus voor het ongemak.

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!