Human Rights Talk in Voorburg met Amnesty International

20 april 2024, van 14:00 tot 15:30 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Human Rights Talk - Amnesty International

Vind jij het interessant om met anderen in gesprek te gaan over thema’s als discriminatie & racisme, vluchtelingen & migranten of demonstratierecht? Dan kun je deelnemen aan onze Human Rights Talk in Bibliotheek Voorburg!

Reserveer hier je kaartje!

Onder leiding van gespreksleiders worden ervaringen en ideeën uitgewisseld. Ook verdiep je je in een onderwerp. Waardoor is je mening over dit onderwerp gevormd? Hoe is dat bij anderen? Door het gesprek aan te gaan, kom je tot interessante inzichten.

Wat vind jij ervan dat we elkaar vanwege onze huidskleur of ons geloof discrimineren? Of dat we elkaar op onze afkomst en ons ras aanspreken? Misschien heb je het gevoel dat je privacy en veiligheid online worden geschonden. Of wil je van gedachten wisselen over demonstratierecht. Hiervoor is alle ruimte tijdens deze Human Rights Talk!

We organiseren deze Human Rights Talk samen met Amnesty International.

Waar en wanneer?

• Wanneer: zaterdag 20 april
  • Hoe laat: 14.00 - 15.30 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe Zaal
  • Prijs: Gratis (wel even aanmelden)
  • Voor wie: Iedereen die interesse heeft in mensen en mensenrechten en hierover in gesprek wil.

Meld je aan!

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!