Cursus iPhone: haal meer uit je smartphone of tablet in Voorburg

15 november 2023, van 12:30 tot 14:30 | Locatie Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG Voorburg

Kosten: Leden € 38,00 | niet-leden € 48,00 | Ooievaarspas € 24,00

Ben je al bekend met de basis van je iPhone of iPad, maar wil je ontdekken hoe je meer uit je smartphone of tablet kan halen? Kom dan naar deze cursus! In vier lessen gaan we meer ontdekken over het gebruik van je iPhone of iPad. Zo leer je bijvoorbeeld gebruik van iCloud, foto’s beheren en bewerken, nog meer apps zoals de agenda, podcasts en muziek. En krijg je veel tips en slimme trucs. Na deze cursus kun je optimaal gebruikmaken van je iPhone of iPad!

Je maakt gebruik van je eigen (opgeladen) iPhone of iPad. Het meeste profijt heb je van deze lessen met een niet al te oud apparaat.

Voor deelname aan deze cursus is basiskennis nodig. Heb je deze nog niet? Volg dan de cursus 'iPhone: leer omgaan met je smartphone'.

Datum - Tijd - Locatie - Prijs

• Wanneer: woensdag 15, 22, 29 november en 13 december (4 lessen)
  • Hoe laat: 12.30 - 14.30 uur
  • Waar: Locatie Voorburg • Koningin Julianalaan 257 • 2273 JG Voorburg
  • Prijs: leden € 38,00 • niet-leden € 48,00 • Ooievaarspas € 24,00

De ledenprijs geldt voor leden van de Bibliotheek, de Ouderenbond en SeniorWeb.
De korting met de Ooievaarspas geldt alleen bij de kaartverkoop aan de balie in de Bibliotheek.

Koop nu online jouw toegangskaart en betaal via iDEAL:

Klik hier om een toegangskaart te bestellen

Kaartverkoop in de Bibliotheek

Als je geen gebruikmaakt van internetbankieren, dan kun je vooraf een kaartje kopen in de Bibliotheek. Op de dag zelf is het alleen nog mogelijk om kaartjes te kopen zolang de voorraad strekt.

LET OP: Betalen in de Bibliotheek alleen mogelijk met je pinpas of met het tegoed op jouw bibliotheekpas. Wij nemen geen contant geld aan.

Contact

Wil je graag online een kaartje kopen, maar lukt dit niet? Neem dan contact met ons op via het contactformulier.

Ga naar het contactformulier

Activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek?

Ga naar het agendaoverzicht