Muzikaal verhaal: 'Noëlle en het carnaval der dieren' in Voorburg

22 mei 2024, van 15:00 tot 16:00 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Blauwe zaal

Muzikaal verhaal - Noëlle en het carnaval der dieren

Op woensdag 22 mei komt het Residentie Orkest naar Bibliotheek Voorburg. 'Noëlle en het Carnaval der Dieren' is een muzikaal verhaal voor kinderen vanaf 4 jaar. Na afloop van de voorstelling mogen de kinderen zelf een blaasinstrument uitproberen. Ben jij erbij?

Koop je kaartje!

Le Carnaval des Animaux

Het verhaal 'Noëlle en het carnaval de dieren' wordt begeleid met fragmenten van de muziek van 'Le Carnaval des Animaux' van Camille Saint- Saens. Kom gezellig luisteren, zingen en spelen.

Waar en wanneer?

• Wanneer: woendag 22 mei
  • Hoe laat: 15.00 - 16.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julialaan 257 | Blauwe zaal
  • Prijs: Niet-leden: €5,00 | Leden: €3,50 | Ooievaarspas: €1,50*

*Heb je een Ooievaarspas? Koop dan je kaartje voor de workshop in de Bibliotheek aan de balie.

Meld je aan!

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. In de maanden april en mei organiseren we veel activiteiten met als thema 'Identiteit'. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!