Werkcafé Zuid-Holland Centraal in Voorburg

24 april 2024, van 13:00 tot 15:00 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Werkcafé op woensdag 24 april in Bibliotheek Voorburg

Op woensdag 24 april van 13.00 tot 15.00 uur komt het Werkcafé Zuid-Holland Centraal naar Bibliotheek Voorburg. Ben je op zoek naar (ander) werk of wil jij je omscholen? Kom dan langs! Je hoeft je hier niet voor aan te melden.

Werkcafé Zuid-Holland Centraal

Het Werkcafé Zuid-Holland Centraal helpt werkzoekenden, werknemers en ondernemers met vragen rondom werk en kosteloze (om)scholing. Ze bieden gerichte informatie over sollicitatietrainingen, loopbaangesprekken, matching of scholing via praktijkleren.

Op woensdag 12 juni wordt er weer een Werkcafé georganiseerd bij Bibliotheek Voorburg. Ook van 13.00 tot 15.00 uur.

Meer informatie over Werkcafe Zuid-Holland Centraal

Waar en wanneer?

• Wanneer: woensdag 24 april
  • Hoe laat: 13.00 - 15.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | Melden bij informatiebalie
  • Prijs: Gratis inlopen

De Bibliotheek aan de Vliet organiseert ontzettend veel activiteiten, voor verschillende doelgroepen. Bekijk ook onze andere activiteiten en kijk of er wat voor je tussenzit.

Bekijk onze andere activiteiten!