Workshop: Mindfulness

23 april 2024, van 10:15 tot 12:15 | Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

We hebben vaak haast, doen dingen op de automatische piloot en staan er eigenlijk nauwelijks bij stil. Wil jij meer in het moment leren leven? Leren te kijken en ervaren zonder meteen een oordeel te hebben? Dan is onze workshop 'Mindfulness' echt iets voor jou!

Meer over deze workshop

Indigo Preventie en de Bibliotheek aan de Vliet organiseren samen deze gratis workshop. Bij deze workshop leer je hoe je meer in het hier en nu kunt leven, zodat je je ook minder zorgen maakt over het verleden of heden. We vertellen je meer over mindfulness: wat is het, hoe werkt het en hoe kun je dit toepassen in je dagelijkse leven? Na afloop van deze cursus kun je ook thuis aan de slag met mindfulness.

Deze training is helemaal gratis, maar het is wel fijn als je je eventjes aanmeldt. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: dinsdag 23 april 2024
  • Hoe laat: 10.15 - 12.15 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Online aanmelden

Meld je hier gratis aan voor de workshop Mindfulness

Aanmelden in de Bibliotheek

Vind je het fijner om je in de Bibliotheek aan te melden? Dat kan natuurlijk! Kom daarvoor naar één van onze vestigingen, dan helpen onze medewerkers je verder.

Alle activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek? Bekijk voor een overzicht onze agenda!

Ga naar het agendaoverzicht