Workshop: Omgaan met angst

13 juni 2024, van 10:15 tot 12:15 | Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Iedereen is soms bang of angstig. Angst is een normale, gezonde en beschermende reactie. Maar soms voel je zoveel angst dat het je niet meer lukt om goed te functioneren. Heb jij hier last van? Kom naar naar de gratis workshop 'Omgaan met angst'.

Meer over deze workshop

Indigo Preventie en de Bibliotheek aan de Vliet organiseren samen deze workshop. Tijdens deze bijeenkomst leer je meer over verschillende soorten angsten en hoe je hier mee om kunt gaan. Na deze workshop weet je beter wat je moet doen als je angstige gevoelens hebt.

Deze workshop is helemaal gratis, maar het is wel fijn als je je eventjes aanmeldt. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: donderdag 13 juni 2024
  • Hoe laat: 10.15 - 12.15 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Online aanmelden

Meld je hier gratis aan voor de workshop Omgaan met angst

Aanmelden in de Bibliotheek

Vind je het fijner om je in de Bibliotheek aan te melden? Dat kan natuurlijk! Kom daarvoor naar één van onze vestigingen, dan helpen onze medewerkers je verder.

Alle activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek? Bekijk voor een overzicht onze agenda!

Ga naar het agendaoverzicht