Workshop: Opkomen voor jezelf

14 mei 2024, van 19:00 tot 21:00 | Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Vind jij het lastig om je grenzen aan te geven? Om 'nee' te zeggen als het allemaal even te veel wordt? En om voor jezelf op de komen? Daar kan onze gratis workshop 'Opkomen voor jezelf' jou bij helpen! Na afloop van deze workshop sta jij sterker in je schoenen en lukt het je beter om andere mensen feedback te geven.

Meer over deze training

Indigo Preventie en de Bibliotheek aan de Vliet organiseren samen deze workshop. Wat heeft jouw gedrag voor effect op anderen? Wat kun je zelf veranderen? Na deze workshop weet je beter voor jezelf op te komen. Wl je na deze workshop meer leren over assertiviteit? Volg dan de training 'Assertiviteit' in Bibliotheek Voorburg!

Deze workshop is helemaal gratis, maar het is wel fijn als je je eventjes aanmeldt. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: dinsdag 14 mei
  • Hoe laat: 19.00 - 21.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Rijswijk | Generaal Spoorlaan 2

Online aanmelden

Meld je hier gratis aan voor de workshop Opkomen voor jezelf

Aanmelden in de Bibliotheek

Vind je het fijner om je in de Bibliotheek aan te melden? Dat kan natuurlijk! Kom daarvoor naar één van onze vestigingen, dan helpen onze medewerkers je verder.

Alle activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek? Bekijk voor een overzicht onze agenda!

Ga naar het agendaoverzicht