Workshop: Positief denken

16 april 2024, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Zit jij soms gevangen in jouw eigen negatieve gedachten? Zie je overal beren op de weg en is het glas meestal half leeg? Doe dan mee met de gratis workshop 'Positief denken'. Daar helpen we je om op een andere manier naar zaken te kijken.

Meer over deze workshop

Indigo Preventie en de Bibliotheek aan de Vliet organiseren samen deze workshop. Tijdens deze bijeenkomst leer je jouw negatieve gedachtes om te zetten. We doen dit door middel van afwisselende en verrassende oefeningen. Wanneer je jouw gedachten vaker positief kunt inzetten, zal het je leven prettiger maken en minder energie kosten.

Deze workshop is helemaal gratis, maar het is wel fijn als je je eventjes aanmeldt. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: dinsdag 16 april 2024
  • Hoe laat: 14.00 - 16.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Online aanmelden

Meld je hier gratis aan voor de workshop Positief denken

Aanmelden in de Bibliotheek

Vind je het fijner om je in de Bibliotheek aan te melden? Dat kan natuurlijk! Kom daarvoor naar één van onze vestigingen, dan helpen onze medewerkers je verder.

Alle activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek? Bekijk voor een overzicht onze agenda!

Ga naar het agendaoverzicht