Workshop: Stress & burn-out

Donderdag 14 maart 2024, van 14:00 tot 16:00 | Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257

Deze activiteit heeft in het verleden plaatsgevonden. Klik hier voor alle actuele activiteiten.

Pff, zit jij er een beetje doorheen? Heb je weleens het gevoel dat jij alles moet doen? Dat er niks gebeurt als jij niets doet? Voel jij je heel erg verantwoordelijk? Volg dan onze gratis workshop 'Stress en burn-out' en leer hoe je hier beter mee om kunt gaan.

Meer over deze workshop

Indigo Preventie en de Bibliotheek aan de Vliet organiseren samen deze workshop. De workshop Stress & burn-out geeft je informatie rondom stress, hoe je hiermee om kunt gaan en wat ervoor zorgt dat jouw stress oploopt. Je krijgt ook informatie over burn-outs: wat is het, wanneer heb je een burn-out? Hoe kun je het voorkomen en hoe zorg je ervoor dat je er weer uit komt als je al in een burn-out zit? Op al deze vragen krijg je antwoord tijdens deze workshop.

Deze workshop is helemaal gratis, maar het is wel fijn als je je eventjes aanmeldt. Dan weten we op hoeveel mensen we kunnen rekenen.

Datum - Tijd - Locatie

• Wanneer: Donderdag 14 maart 2024
  • Hoe laat: 14.00 - 16.00 uur
  • Waar: Bibliotheek Voorburg | Koningin Julianalaan 257 | 2273 JG

Online aanmelden

Meld je hier aan voor de workshop Stress en burn-out

Aanmelden in de Bibliotheek

Vind je het fijner om je in de Bibliotheek aan te melden? Dat kan natuurlijk! Kom daarvoor naar één van onze vestigingen, dan helpen onze medewerkers je verder.

Alle activiteiten van de Bibliotheek aan de Vliet

Wil je meer weten over andere activiteiten in onze Bibliotheek? Bekijk voor een overzicht onze agenda!

Ga naar het agendaoverzicht