Een nieuwe spaarkaart van BoekStart

Gepubliceerd op: 13 september 2022 11:00

De BoekStart spaarkaart is sinds dit seizoen te verkrijgen in de Bibliotheek aan de Vliet. Met de spaarkaart kun je bij elk bezoek een sticker sparen. Zo wordt een bezoekje aan de Bibliotheek wel heel leuk! Want je spaart voor een cadeautje. De BoekStart spaarkaart is voor kinderen van 0 tot 4 jaar.

Waar kun je de spaarkaart halen?

De kaart kun je vinden in de Boekstartkoffer en bij de voorleesmomenten. Ook kun je een kaart vragen bij de informatiebalie. Ieder kindje, of het al lid was of nog lid moet worden, kan een spaarkaart krijgen.

Zien we jou snel?

Bij elk bezoek aan de bibliotheek aan de Vliet krijgt je kindje een sticker voor de spaarkaart. Bij 10 stickers krijgt jouw kindje een leuk cadeautje.

Zo spaar je stickers:
o  Als je boeken komt lenen

o   Als je meedoet aan een activiteit (zoals de Baby Boekstartochtend of Peutervoorlezen)

o   Als je langskomt bij een Boekstartevenement (zoals de Boekstartdag)

Voorwaarden:
Een kindje krijgt één sticker per bezoek (max. 1 per dag).Er is een kindje van 0 - 4 jaar bij het bezoek aan de Bibliotheek.Bij een verloren spaarkaart krijg je een nieuwe kaart maar moet je wel opnieuw sparen.

Extra informatie:
De Ollie-spaarkaart (Peutervoorlezen) met stempels vervalt en kan worden ingewisseld voor een nieuwe spaarkaart met evenveel stickers als je al had verzameld +2 extra. Omdat op de nieuwe spaarkaart je 10 stickers spaart in plaats van 8 stuks.

Cadeautje

Na 10 keer boeken lenen of activiteiten bezoeken, ontvangt je kindje een cadeautje!Is de spaarkaart nog een keer vol? Dan krijgt je kindje (nóg) een tweede cadeautje.

Ga snel naar

De Baby BoekStartochtend